SMASHING THE HOMIES GIRL

source

** (Disclaimer: This video content is intended for educational and informational purposes only) **


Go Fund Me Campaign: http://www.gofundme.com/PercyMescudi
Partner With Me Cuz Swag Bitch : http://awe.sm/t61Pe

– Connect with me (nohomo)
Need Advice?: askzosh@gmail.com
Twitter: https://twitter.com/Zosh316
Facebook: https://www.facebook.com/hsoZosh
iNSTAGRAM: PercyMescudi
Tumblr: http://wzrdrzw.tumblr.com/
Buy My Shit Here: http://zosh.spreadshirt.com/

Outro Song:

Author: rafaelnieves72

ANGELHOUSE Β© 2009 - 2020 | HOSTING BY PHILLYFINEST369 SERVER STATS INC. ALL RIGHTS RESERVED | ALL YOUTUBE VIDEOS IS A REGISTERED TRADEMARK OF GOOGLE INC. THE YOUTUBE CHANNELS AND BLOG FEEDS IS MANAGED BY THE RIGHTFUL OWNERS/CREATORS (PHILLYFINEST369.COM)

21 thoughts on “SMASHING THE HOMIES GIRL

  1. Yo zosh you ever going to do that video to not lead a girl on but still keep her as friends, I'm in this situation, I don't want to turn her down and ruin our friendship but also don't want to date her pls respond, thanks bro! And great video

  2. Hell nah if a homie smash my girl I'd be more mad at the girl bc she a piece of trash but if you dont get a few hooks on to yo homie then he gonna figure its alright to bang yo girl anytime

  3. No man thats breaking guy code if she sleeping witcho friends and you cool with it then you gonna be probably be cool with her having babies with herπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Leave a Reply